SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine autodelta-shop.si vsebujejo sledeče zakonske določbe: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in splošnimi mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je elektronski informacijski sistem,namenjen za predstavitev in prodajo izdelkov na trgu dodatne avtomobilske opreme. Splošni pogoji poslovanja opisujejo in določajo delovanje spletne trgovine autodelta-shop.si, kot so poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem z vsemi pravicami in obveznostmi,ki izhajajo iz poslovnega odnosa. Upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje Autodelta d.o.o. Vse vsebine na tej spletni strani, so zaščitene kot intelektualna lastnina ozroma avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) ter drugimi opče veljavnimi predpisi.Iz teh dejstev sledi, da je podjetje Autodelta imetnik le-teh navedenih pravic. Za vsako razmnoževanje,razdeljevanje, predvajanje in prikazovanje oziroma drugačno uporabo spletne trgovine ter njenih delov je potrebno overjeno pisno dovoljenje podjetja Autodelta d.o.o.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Ur. l. RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali preko spletnih strani se ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.
Spletne strani uporabljajo “piškotke”. To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili. Če “piškotkov ” ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Spletne strani so postavljene in vzdrževane z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu podjetje AUTODELTA d.o.o. ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na straneh. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Prav tako podjetje ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani.
V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetje ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.
PRITOŽBE IN SPORI
Spletna trgovina spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@autodelta.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
NAČINI IN MOŽNOSTI PLAČILA NAROČENIH IZDELKOV
V naši spletni trgovini lahko izberete naslednje načine nakupa oziroma možnosti plačila:
- nakazilo na TRR ( plačilo po predračunu )
- plačilo in prevzem po povzetju blaga
- plačilo direktno preko kreditnih kartic (razpolaganja s potrebnimi sredstvi za plačilo, bodo izvedena preko našega pogodbenega partnerja Braintree payments, katerega bomo bremenili za vaša rezevirana sredstava,ko bo potrjeno naše naročilo)
Vse cene v spletni trgovini že vsebujejo DDV (veljavne so cene v času naročila željenega izdelka), stroški poštnine oziroma dostave se obračunajo posebej, po veljavnem navedenem ceniku. Pridružujemo si pravico do spremebe cen, brez predhodnega obvestila.
POSTOPEK NAKUPA
Kupec si izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila znova pregleda nakupno košarico, in izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom ter potrdi naročilo. Nato
bo sledil obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Ko kupec potrdi željen nakup, nadaljnje spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku generira obvestilo o izvedenem nakupu in pošlje preko elektronske pošte. V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, mu predračun pošljemo na njegov e-poštni naslov.
DOSTAVA NAROČENIH POŠILJK
Za dostavo naročenih pošiljk v spletni trgovini autodelta-shop.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije.
Cena dostave je 3 €, v primeru naročila nad 100 € je poštnina brezplačna!
Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Blago na zalogi se odpremi najkasneje v treh delovnih dneh (dostava poteka od ponedeljka do petka), če pri posameznem izdelku ni zapisano drugače. V primeru, da izdelka ni na zalogi vas kontaktiramo in se naknadnosporazumno dogovorimo za čas dostave.Izdelke pošiljamo samo na območje Republike Slovenije.
Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovini Autodelta na Dunajski 122 v Ljubljani. V tem primeru stroškov prevzema ni.
Upoštevajte, da ne odgovarjamo za zamude ali stroške, ki so nastali zaradi napačnih kontaktnih podatkov. Pazljivo vnesite vaše podatke. V primeru, če naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.
DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je vrnjen na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 20,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.
REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA, PRAVICA ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO PLAČILA
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov trgovina@autodelta.si sporoči, da odstopa od naročila oziroma pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od nakupa odstopi, mora blago vrniti v 14 dneh od obvestila o odstopu (rok za vračilo začne teči 1 dan od prevzema pošiljke), v nespremenjeni količini, nepoškodovani in v originalni embalaži (razen če je izdelek poškodovan in to ni krivda kupca).
Stroške vračila oziroma pošiljanja je dolžan poravnati kupec.
Kupcu bomo plačilo blaga vrnili v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu nakupa oziroma pogodbe in prejemu vrnjenega blaga.
Vračilo vplačila vrnemo samo na pisno sporočeni TRR kupca.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Autodelta d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL